woensdag 2 maart 2011

Een Award

Sinds vandaag heb ik een blog en kreeg gelijk al een award van mijn zus. Erg leuk allemaal. Door haar inspiratie ben ik gaan scrappen en heb sinds dien steeds meer dingen die ik leuk vind zoals t-shirten met strassteentjes versieren, oorbellen maken en nog veel meer. Als ik ergens mee bezig ben en ik zie het niet meer, dan bel ik haar en helpt ze me met haar ideetjes. Soms ga ik samen met haar naar een workshop of gezellig een avondje bij haar freubelen. Nou José, nog bedankt voor je award.

Het is nu de bedoeling dat ik deze award doorgeef aan andere bloggers, maar omdat ik net mijn eigen blog heb kan ik hem nog niet doorgeven. Zodra ik andere bloggers op mijn blog heb doe ik het zeker.

1 opmerking:

  1. Hoi Dicky,
    Ik zie dat het goed gaat met je blog. Ene, die Awards kan je altijd nog doorgeven.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen