maandag 7 maart 2011

Vakantieboek

Vorig jaar heb ik in juli samen met mijn zus Helma en mijn vriendin Sylvia in Doorn een vakantieboek gemaakt. Dit was erg leuk, maar wel hard doorwerken. Aan het einde van de dag was hij niet helemaal af dus kregen we via de mail de gehele beschrijving zodat we hem thuis konden afmaken. José en Martine vonden het fotoboek ook erg leuk dus hebben we met z'n drie het vakantieboek nog een keer nagemaakt in onze eigen kleuren. Hij is nu eindelijk af, alleen moet ik de foto's er nog in plakken.






















  
    
  
Nou ik hoop dat jullie hem ook leuk vinden. Ik ben er in ieder geval blij mee en ga er nu snel mijn vakantiefoto's inplakken anders zijn we alweer op vakantie geweest en is vorig jaar nog niet klaar.

Groetjes Dicky

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Je boek is leuk geworden. Je bent dan wel later klaar met het boek als ik, maar je bent wel veel eerder met het plaatsen van je foto's ervan op je blog. Moet ik ook maar een keer snel gaan doen. Maar...bij mij zitter er al wel foto's in (hahahaha).
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,

    Jouw boek is prachtig geworden. Ik moet die van mij nog steeds af maken.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen