dinsdag 15 maart 2011

Memobord

Op de blog van José en Martine had ik die leuke memoborden gezien, dus ben ik laatst met mijn schoonzus en haar dochter naar de stoffenmarkt in Nieuwegein geweest. Ik heb een leuk stofje en bijpassend lint uitgezocht. Mijn vriendin Sylvia had het zelfde gedaan maar dan op de lapjesmarkt. Vorige week zijn we samen aan het fruebelen gegaan en nu zijn ze helemaal klaar.



Ik vind hem zelf erg leuk geworden. Ook die van Sylvia is heel erg leuk geworden. Nu moeten we er nog een plekje voor vinden, maar dat zal wel lukken.
Groetjes Dicky

1 opmerking:

  1. Hoi Dicky,
    Nou, hij is super leuk geworden hoor, je memo-bord. Leuke kleur-combo....
    Ene....wat staan er een leuke kaartjes in.....(hahahaha)
    Gezellige dag en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen