maandag 4 juli 2011

Feesten

Afgelopen zaterdag vierde Carlo en Bea, kennissen van ons, hun 25 jarige bruiloft. Hiervoor moest dus iets gemaakt worden. Op de blog van mijn zus José had ik een soort melkpak gezien die ze voor haar dochter Fleur had gemaakt en die vond ik erg leuk. Deze heb ik na gemaakt. Ik heb de uitnodiging gebruikt omdat ze daarop een trouwfoto op hadden staan. In het pak heb ik schuin een een kaart gemaakt met aan de ene kant 25 jaar en aan de andere kant had ik geld geplakt. Hier had ik plastic om heen gedaan en de rest had ik opgevult met spekjes. Dit is het resultaat.


Zoals jullie kunnen zien had ik er ook nog een leuk labeltje bij gemaakt. Ik vond hem zelf erg leuk geworden en dat vonden hun ook.
Zondag vierde mijn nichtje Brenda haar verjaardag samen met haar 2 dochters Sanne en Julia. Sanne werd 6 jaar en Julia werd 2 jaar. Zij zijn jarig als hun op vakantie zijn. Ook hiervoor moets ik nog een paar leuke kaartjes maken.


De kaartjes voor Sanne en Julia vond ik erg leuk om te maken. De kinderen in mijn omgeving zijn niet meer zo klein, dus ik maak ze niet zo vaak. Ik heb er wel gelijk 2 in voorraad gemaakt omdat ik ze wel erg leuk vond geworden. Nou dit was het weer voor deze keer.
Groetjes Dicky

3 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gemaakt zeg. Vooral de kaartjes vind ik super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky, wat zijn je melkpak en je kaartjes leuk geworden.
    Groetjes uit een zonnig Frankrijk,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je bent druk geweest zeg! Het is erg mooi geworden. Leuk he? Om zelf gemaakte kadootjes te geven. Ik vind het heerlijk!
    Die melkpakken vind ik geweldig! Ik moet ze echt onthouden!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen