dinsdag 9 augustus 2011

Vakantiekaartjes

Ben net terug van een vakantie in Turkije, het was er lekker warm en heb het erg naar mijn zin gehad. Dit jaar is mijn nichtje Monica mee geweest en volgens mij vond ook zij het erg leuk. Voor de vakantie heb ik kaartjes gemaakt om een aantal mensen een prettige vakantie te wensen. Dit had ik vorig jaar ook gedaan.

Deze heb ik vorig jaar gemaakt en de volgende heb ik voor dit jaar gemaakt.


Ik hoop dat iedereen het weer een leuk kaartje vond, ik vond hem in ieder geval weer erg leuk geworden. Omdat niet iedereen het kaartje had ontvangen voordat ik op vakantie ging laat ik ze nu pas zien. Ik heb net een aantal blogs bekeken een hoop inspiratie opgedaan. Nu de vakantiewas is weg gewerkt heb ik mooi de tijd om de vakantiefoto's uit te zoeken en weer lekker te gaan freubelen. Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht en je mag gerust een brichtje achterlaten.

Groetjes en tot de volgende keer. Dicky

4 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Je vakantiekaartje was inderdaad heel erg leuk geworden. Hoe kwam je aan die kleine ijsstokjes? Ik ga binnenkort ook weer beginnen aan een vakantieboek. Denk dat ik weer zo'n leuke ga maken als we de vorige keer hebben gedaan.....
    Groetjes en gezellige dag,
    José
    PS. Monica heeft zeker genoten, maar moet wel wat slaap inhalen (hahahaha)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaartjes, ik vind ze allebei superleuk.
    Dat ijsje is om in te bijten!!!!

    Heel leuk om te zien.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dicky,
    Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaartjes. Leuk idee ook om vooraf kaartjes te sturen.

    BeantwoordenVerwijderen