dinsdag 28 juni 2011

Kaartjes

We hebben weer een druk weekend achter de rug. Afgelopen zaterdag was mijn zoon Marco jarig, hij werd alweer 20 jaar. Wat worden ze snel groot hé. Hiervoor moesten de nodige boodschappen worden gedaan. Ik vind het ook altijd leuk om zelf mijn taarten te bakken dus ook dit moest gebeuren. En bij een verjaardag hoort natuurlijk ook een zelfgemaakt kaartje.


Ik vond hem wel weer erg leuk geworden.
Zondag hadden we weer een verjaardag, mijn nichtje Monica vierde haar 16e verjaardag en gaf een bbq. Ook dit was weer erg gezellig en gelukkig hadden zij beter weer als wij. In plaats van taart had mijn zus José cupecake's gemaakt en die waren echt super leuk geworden, bijna zonde om op te eten (maar erg lekker). Ook voor Monica had ik een kaartje gemaakt.


Ook deze vond ik weer erg leuk geworden. Nou dit was het weer voor deze keer. Ik heb het de komende dagen nog erg druk. Komend weekend hebben we een 25 jarige bruiloft en 3 verjaardagen.  Hiervoor moet nog het een worden afgemaakt. Het resultaat zien jullie de volgende keer.
Groetjes Dicky


2 opmerkingen:

  1. Het kaartje van Monica had ik natuurlijk al gezien, maar van Marco had ik hem nog niet gezien. Die is ook erg leuk geworden.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Weer heel mooie kaartjes gemaakt !!!
    Ben benieuwd naar alle dingen waar je nog mee bezig bent .
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen