woensdag 17 augustus 2011

Een onverwacht kadootje

Afgelopen zaterdag kwam mijn zus José met man en kinderen gezellig op de koffie. Haar dochter Monica is met ons op vakantie geweest naar Turkije. Ze heeft het er erg naar haar zin gehad. Om ons te bedanken voor de leuke vakantie kreeg Herman een fles wijn en ik kreeg van alles om cup-cake's te maken.

Ik was er erg blij mee, Monica nog bedankt wij vonden het ook erg leuk en gezellig dat je mee was. Het is altijd leuk om onverwacht een kadootje te krijgen. Ik ben binnenkort jarig dus voor die tijd ga een keer bij mijn zus José langs om samen de cup-cake's te maken en te versieren. Tegen die tijd krijgen jullie het resultaat te zien. Nu ga ik nog even aan de slag want onze vorig buren hebben er een dochter bij dus daar moet ik nog een leuk kaartje voor maken.
Bedankt dat je blog hebt bezocht en laat gerust een berichtje achter.
Groetjes en tot de volgende keer. Dicky

5 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Wat een leuk kado heb jij gekregen! Pas op hoor, want ook cup-cakes zijn verslavend!! Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    Blij om te horen dat je het kadootje van Monica leuk vond. We spreken gauw even een datum af voor de cupcakes.....
    Gezellige dag en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk cadeau, ook al moet je zelf nog aan de slag, dat wordt wel smullen!!!!
    Je boft met zo'n lieve zus!!!

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kado! Maar ook erg lief van jullie dat ze met jullie mee op vakantie mocht! Ik ben erg benieuwd naar je cupcakes!

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hallo dicky

    Bedankt dat je een bezoekje bracht op mijn blog en mij ook gaat volgen.

    Kwam dus even piepen op jou blogje, en wat ben je creatief, je hebt ook heel leuke ideeën.

    ik volg je alvast.

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen