maandag 29 augustus 2011

Afgelopen zaterdag was mijn dochter jarig, zij werd alweer 24 jaar (wat worden ze toch snel groot). Dit hebben we natuurlijk gezellig gevierd. Ze wilde graag een ketting met pendule van mimoneda dus van haar vriend kreeg ze de ketting, de kleine pendule en een grote munt. Van ons heeft ze de grote pendule en een kleine munt gekregen en van haar broertje kreeg ze twee kleine en één grote munt. Ze was er helemaal gelukkig mee. Ik had er natuurlijk ook nog even een kaartje voor haar bij gemaakt.

Hij is heel eenvoudig maar toch leuk geworden.
Ook heb ik nog een kaartje voor onze oude buren gemaakt, zij hebben er sinds kort een dochter bij.
Ook deze vond ik weer erg leuk geworden.
Nou dit was het weer voor deze keer. Deze week moet ik maar eens aan de slag met de foto's van de vakantie want daar heb ik nog geen tijd voor gehad. Als het allemaal klaar is krijgen jullie zeker het resultaat te zien.

Groetjes  Dicky 

6 opmerkingen:

  1. Van harte gefeliciteerd met je dochter! Mooie kaartjes heb je gemaakt!!
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je dochter!!! Wat een leuke kaartjes heb je weer gemaakt! Daar zullen ze heel blij mee zijn.

    Groetjes
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het kaartje voor Sabrina had ik al gezien, maar het kaartje voor de oude buurtjes nog niet. Erg leuk geworden en past inderdaad goed bij het geboortjekaartje!
    Groetjes José
    PS. Ben benieuwd wie er eerder klaar is met zijn vakantiefoto's, jij of ik.....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte proficiat met je dochters verjaardag, en ja... ze worden veel te snel groot.

    Leuk kaartje, ze zal er wel heel blij mee geweest zijn.

    Liefs

    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,

    Hartstikke leuk dat je volger van mij bent geworden zeg!! Nou was ik erg nieuwsgierig naar jouw blog en ben gelijk even gaan snuffelen!! Wat een leuke dingen maak jij zeg. Net zoals deze 2 superrrr leuke kaartjes, mooi hoor!!
    Ik kom snel weer bij je langs!
    Lieve groetjes en een heel fijn weekend, je aller aller aller nieuwste volger Brenda :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Vergeet ik je helemaal te feliciteren met de verjaardag van je dochter....sorry!!!
    En het lukt niet om volger te worden, op de een of andere manier! Maar ik kijk vanavond even of het wel lukt!! Toedeloe!
    Groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen