maandag 26 september 2011

cupe cake's

Vanavond gaan we op kraamvisite bij onze oude buurtjes.  Zij hebben er sinds kort een dochter bij. Bij de C&A heb ik een leuk spijkerbroekje en truitje gekocht. Als extra's heb ik een aantal cup cake's gemaakt. Deze had ik in het boekje van mijn zus zien staan en vond ze zo leuk.
Zijn ze niet schattig geworden, ik vind in ieder geval van wel. Ben benieuwd wat hun ervan vinden.

Vorige week was mijn vriendin jarig en zij wilden dingen hebben om cup cake's te maken. In plaats van alles in te pakken had ik hier een leuk tasje voor gemaakt waar alles in kon. Ik had er laatst ook een voor mijn zus José gemaakt. Ze vonden ze allebei erg leuk.
Dit was het weer voor deze keer. Ik ben nog erg druk met het maken van vakantiefotoboekjes en heb dit weekend ook nog 2 verjaardagen. Vrijdag ga ik samen met zussen en vriendinnen een workshop cup cake's versieren, heb er erg veel zin in. Nog een druk schema deze week.
Bedankt dat je mijn blog hebt bezocht.

Groetjes Dicky

9 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je ook die cupcakes erbij maakte, dat zal zeker in de smaak vallen zeg.
    Leuk om cadeautjes nog eens extra mooi te maken in een cadeautasje.

    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige cupcakes. Een met liefde verpakt kadootje; extra leuk om te krijgen.

    Fijne avond. Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk dat je jullie cadeau nog extra speciaal maakt met zelfgebakken cupcakes. En de gepimpte tas is schattig met de vlinder!
    Groetjes, Judith
    PS: ik heb geantwoord op de tag (-;

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dicky,
    Wat zijn je cupcakes leuk geworden zeg. Vonden de buurtjes het ook leuk? Het tasje had ik natuurlijk al gezien en staat op mijn knutselkamer te pronken....
    Groetjes en gezellige dag,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hé Dicky,
    Dat ziet er lekker uit!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohhhh heerlijk en leuk die cupcakes!

    Het rtouwalbum van mijn zus is nu klaar. Misschien zie je zo af en toe nog een foto/ layout voorbij komen, maar dan voor mijn eigen album. Leuk dat je steeds zo enthousiast hebt gereageerd. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Dicky,

    leuk dat je mijn blog hebt bezocht,
    Ik zie dat je dus ook lekker creatief bent, ik kom je graag volgen,

    lieve groetjess

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi hoi! Hoe was de workshop cupcake maken? Dat wil ik ook wel een keertje gaan doen lijkt me echt super leuk! Ik vind deze lieve roze cupecakes zoooo leuk! Vielen ze in de smaak? De takjes heb je ook al zo mooi gemaakt,je bent er maar druk mee, helemaal leuk hoor! Lieve groetjes en geniet van het weekend! Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Dicky ,
    Lang geleden dat ik nog nieuws van jou gezien heb.
    Ik heb een verassing voor jou , kom maar eens op mijn blog kijken !
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen