dinsdag 6 september 2011

Hiep Hoera

27 Augustus had ik mijn verjaardag al samen met mijn dochter gevierd, maar vandaag ben ik echt jarig. Omdat er vandaag toch nog wat visite komt moest ik toch aan de slag om iets lekkers voor bij de koffie te maken. Gisteren heb ik een aantal cup cake's gebakken en ben samen met mijn zus José en haar dochter Monica aan de slag gegaan om ze leuk te versieren. Ik had het zelf nog nooit gedaan maar ik vond het super leuk om te doen en ook erg leuk dat mijn zus en haar dochter me hielpen. Nog bedankt daarvoor. Hieronder zien jullie het resultaat.

Dit zijn er maar een paar want het waren er in totaal 24, dus ik heb ook nog een foto gemaakt dat ze allemaal in de standaard staan.
Nogmaals ik vond het super om te doen en vond ze ook erg leuk geworden.
Van José had ik vorige week nog spullen voor de cup cake's gekregen en daar had ze natuurlijk iets moois van gemaakt en dat wou ik ook nog even laten zien.
De gehaakte cup cake vond ik ook helemaal geweldig. Ze heeft hem niet zelf gemaakt maar heeft er wel een patroon van dus dat moet ze maar gauw een keer proberen want dan kan ze het mij ook leren.

De eerste kadootjes heb ik al van mijn man gekregen, een mooie bos bloemen en een kadoobon van de juwelier om iets van mimoneda te kopen. Helemaal leuk.
Nou dit was het weer voor deze keer en laat gerust een berichtje achter
Groetjes Dicky

8 opmerkingen:

  1. Lang zal ze leven, lang zal ze leven...... Gefeliciteerd!!!!!
    Natuurlijk vonden wij het leuk om je te helpen bij het versieren van je cupcake's. Het resultaat mag er zijn. Gezellige dag....
    Groetjes en gefeliciteerd namens ons allemaal.
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je verjaardag Dicky!!!!
    Maak er een gezellige dag van, aan de cupcakes zal het niet liggen ;-) super leuk!!
    Lieve groetjes Brenda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Van harte gefeliciteerd! Fijne verjaardag en geniet van je prachtige cupcakes.

    Groeten, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Dicky,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! De cupcakes zien er super mooi uit!
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. HieperdePiep!!!!! Hoera!
    Wat een mooie cupcakejes! Geweldig gewoon ... Zonde om op te eten. Ze staan erg leuk op zo'n standaard! Ze zullen heerlijk smaken denk ik.
    Een hele fijne verjaardag!
    Geniet ervan!

    Groetjes en een dikke verjaardsdagzoen!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Van harte gefeliciteerd!

    Waren de cakejes net zo lekker als ze eruit zien?

    Groetjes, Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Dicky,
    Kom even kijken op mijn blog, ik heb je nl. getagd!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen