woensdag 21 september 2011

Getagd.....


Ik ben door mijn zus José getagd en heb begrepen dat ik 10 dingen over mijzelf moet vertellen. Nou ik ga een poging wagen.

1. Ik ben een moeder van 2 volwassen kinderen Sabrina van 24 jaar en Marco van 20 jaar.

2. Mijn man en ik hebben een koeriersbedrijf en ik vind dit erg leuk om te doen. Lekker de hele dag door het land rijden. Soms met de file's is het iets minder maar toch, erg leuk om te doen.

3. Ik kom uit een heel groot gezin van 4 broers en 6 zussen. Ik ben de derde van onderaf.

4. Mijn favoriete vakantieland is Turkije. 10 Jaar geleden hebben we daar Brabanders leren kennen en de kinderen van ons en hun kinderen konden het erg goed met elkaar vinden. Sinds die tijd gaan we ook elk jaar met z'n alle op vankantie. Erg gezellig allemaal.

5. Ik hou ook veel van lezen, vooral van die detectiveromanetjes. Baantjerboeken vond ik het leukst.

6. Koken vind ik ook erg leuk vooral nieuwe dingen uitproberen.

7. Vind het erg leuk om samen met mijn man samen een stuk te wandelen of te fietsen na het eten. Jammer genoeg komt nu de tijd dat minder gaat worden door het weer.

8. Heb graag mensen om me heen, soms tot ergenis van mijn man want als ik het te rustig thuis vind ga ik graag bij iemand op visite.

9. Mijn man soms gek word van mijn rommel. Ik heb geen kamertje over om in te knutselen dus doe alles in de huiskamer en dit blijft nog wel eens een paar dagen liggen.

10. Mijn droom is om ooit nog eens van mijn hobby knutselen mijn werk te maken. Wel het liefst naast mijn werk wat ik nu doe, want dat vind ik ook erg leuk

Nou dit waren mijn 10 dingen. Ik vond het best nog wel lastig om over mezelf te schrijven.
De volgende die ik tag zijn:

Eefie van http://eefiesday.blogspot.com/
Brenda van http://scrapgek-brenda.blogspot.com/
San van http://madebysan.blogspot.com/
Ilse van http://wenskaartenenzo.blogspot.com/
Judith van http://judith-creatief.blogspot.com/

Nou veel succes allemaal en lees graag meer over jullie.
Groetjes Dicky

6 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Leuk dat je gelijk heb gereageerd op mijn "getag". Net als jij, wist ik dit al allemaal maar toch leuk......
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    Wat leuk dat jij ook getagd bent door José. Leuk om al die dingen over jou te lezen! Ik ben ook getagd, maar moet er nog even over nadenken wat ik allemaal ga vertellen.
    Groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk om al die dingen over je te lezen, gezellig uit een grote familie, je vakanties heel erg leuk.
    Lief dat je me getagd hebt, ik was al getagd en heb mijn vorige post daarover al gedaan, maar het idee is zo leuk, er zijn al heel veel mensen getagd.
    Ik doe er dus nu verder niets mee...maar toch heel erg bedankt.

    Een lieve groet,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Dicky

    Fijn om je zo wat beter te leren kennen. Je hebt een leuke job, waar jij je kan in uitleven. En wie weet lukt het je wel om van je hobby je beroep te maken, hoop doet leven ...

    Liefs
    marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Blijft toch leuk om iets meer te lezen over medeblogsters. Bijzonder hoor zo'n vakantievriendschap en wat betreft je hobby... een droom is altijd fijn om te hebben ;)

    Lieve groet, Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Dicky,
    Ik zie dat je ook mij hebt getagd (-: Daar ga ik binnenkort gehoor aan geven. Eerst even een beetje denken, wat ik over mij kan vertellen, hihi
    Fijne zondag,
    groetjes, Judith
    PS: Leuk dat je volger bent geworden!

    BeantwoordenVerwijderen