dinsdag 10 mei 2011

Babykaartjes

Ondanks het mooie weer afgelopen weekend heb ik toch nog het een en ander zitten freubelen. Vrienden van ons zijn gisteren voor het eerst opa en oma geworden. Om iedereen met de nieuwe spruit te feliciteren heb ik twee leuke kaartjes gemaakt. Ik vind ze zelf erg leuk geworden.




Voor moederdag heb ik voor mijn schoonmoeder een theedoos leuk versierd want die had ze nog niet. Ze was er erg blij mee en vond hem ook erg leuk geworden, ik ben alleen vergeten er een foto van te maken maar dat kan altijd nog. Ik ben nu nog bezig met mijn eigen theedoos om labels in te stoppen en met het maken van labels. Nou dit was het weer voor deze keer en hoop snel mijn labeldoos en labels te kunnen laten zien.

3 opmerkingen:

  1. Hé Dicky,

    Leuke kaartjes heb je gemaakt. Ik ben ook wel benieuwd naar de theedoos die je voor je schoonmoeder hebt gemaakt. Maak je nog een keer een foto?
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    Leuke zijn ze hoor, je kaartjes. Wie zijn er opa en oma geworden? Ben wel jaloers op jouw theedoos hoor. Misschien ga ik die van mij nog een keer over maken.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dicky ,
    Ik ben heel blij dat ik jou er als volger bij heb !
    Zo te zien heb jij ook heel leuke dingen gemaakt ik blijf je volgen .
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen