dinsdag 17 mei 2011

Kaartjes en labels

Omdat het toch niet zulk mooi weer was de afgelopen dag heb ik lekker zitten knutselen. Mijn nichtje Monica zit nu midden in haar examens, om haar succes te wensen heb ik een leuk kaartje voor haar gemaakt. Nogmaals Monica succes en doe je best.
Om dat ik toch bezig was heb ik ook nog wat kaartjes in voorraad gemaakt. Ik vond ze zelf erg leuk geworden.


Ook heb ik in tussen een aantal labels af voor in mijn labeldoos, dus samen met de labels die er al in zitten is deze voorlopig aardig gevuld.

  
      

Nou dit was het weer voor deze keer, allemaal een fijne dag verder. Groetjes Dicky

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Je heb goed je best gedaan. Ziet er allemaal erg leuk uit.Vooral dat kaartje met dat leuke randje. Ene....namens Monica bedankt voor je kaartje.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je leuke kaarten gemaakt!! En je labels heb ik even van dichtbij bekeken hoor, mooi zeg, ook je verzameling in je labeldoos is leuk. Ik vind het zo'n leuk idee, ik heb nog een odue theedoos die ik ook wel kan omtoveren tot labeldoos, ik maak ze 0ok maar nog niet zo goed als jij.
    Mag ik zo brutaal zijn om de werktekening van het leuke cadeaudoosje te vragen:))) Die vind ik erg leuk.

    Leuk dat je me gaat volgen, groetjes,Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Dicky ,
    Allemaal mooie kaartje en labels heb je gemaakt !
    Ik heb op dit moment niet zo veel inspiratie en ben daarom
    wel een beetje jaloers op jou .
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen