zaterdag 14 mei 2011

Labeldoos

Hij is eindelijk af, mijn labeldoos en ik vind hem zelf erg leuk geworden. De meeste stempels die ik heb gebruikt zijn van Eline's huis, zelf vind ik dit erg leuke stempels. Er zitten al een aantal labels in, maar ik ben nog met een aantal bezig die nog niet helemaal af zijn. Ook die worden weer erg leuk en zodra die klaar zijn komen ze zeker op mijn blog te staan.


        


Zoals je kunt zien heb ik van twee vakjes één groter vak gemaakt zodat er ook grotere labels in kunnen, ook deze labels zijn nog niet helemaal klaar. Nou dit was het weer voor deze keer en ga lekker naar bed. Morgen hoop ik nog een paar uurtjes te kunnen knutselen want er moeten nog een paar kaartjes af en hoop de labels waar ik mee bezig ben ook klaar te krijgen.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Hij is erg leuk geworden hoor. En de labels die er al inzitten zien er ook erg mooi uit. Ben benieuwd welke "grote" labels je gaat maken.
    Groetjes en gezellige dag,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    De doos is mooi geworden. Die van mij is inmiddels ook af, moet alleen nog even foto's maken.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen