woensdag 4 mei 2011

Kadodoosjes

Van José kreeg Herman met zijn verjaardag een leuk doosje met geld erin. Ik vond hem zo leuk dat ik aan haar de mal heb gevraagd en hem heb nagemaakt. Ik vond ze zelf erg leuk geworden. De afgelopen weken had ik een aantal verjaardagen dus de doosjes die ik had gemaakt kwamen goed van pas.




De stempels had ik ook even bij José geleend maar vond ze zo leuk dat ik ze zelf ook maar heb bestelt. Ik ga zometeen nog even een paar nieuwe doosjes maken zodat ik er weer een paar op voorraad heb en door José heb ik ook leuke ideetjes op gedaan voor leuke labeltjes dus daar ga ik ook wat mee doen. Morgen ga ik bij de Xenos een theedoos halen en versieren, dan heb ik gelijk iets om de labels in te doen als ik er een paar klaar heb.

Nou ik ga snel wat doen anders wordt het alweer te laat.

Tot gauw.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,

    Jouw doosjes zijn leuk geworden. Die stempels zijn echt SUPER! Ik ben benieuwd hoe jouw theedoos wordt, die van mij ga ik volgende week af maken.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had ze natuurlijk al life gezien, maar zal toch nog even tegen je zeggen dat ze leuk zijn geworden zijn. Veel succes met je theedoos en als het niet lukt hoor ik het wel.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen