donderdag 2 juni 2011

Welkom thuis

Wat was het vandaag weer lekker weer, alleen jammer dat er later meer wind kwam. Ik hoop dat jullie ook nog even lekker in de zon hebben gezeten. Aan het einde van de middag ben ik binnen lekker gaan knutselen, daar had ik echt zin in. De laatste tijd had ik daar niet echt tijd voor. De vader van mijn vriendin is gisteren thuis gekomen uit het ziekenhuis dus ik moets even een kaartje voor hem maken. Dit is het resultaat.
Ook ben ik nog druk bezig met het versieren van kauwgompotjes. Ik had er een hoop en wou ze eerst weggooien maar toen zag ik dat iedereen allerlei potjes versierden om er wat in te stoppen dus was blij dat ik ze nog niet weg had gegooid. Als ze af zijn laat ik het resultaat zien.
Groetjes Dicky

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Je kaartje is erg leuk geworden. Ben ook heel beniewd naar je potjes.....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja het was erg lekker, maar de wind maakte het onmogelijk om buiten te knutselen:))
    Leuk je kaart en die kaugompotjes...ik ben nieuwsgierig naar het eindresultaat.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dicky,
    Leuk kaartje. Laat je de potjes ook zien als ze klaar zijn? Ik ben benieuwd.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen