vrijdag 17 juni 2011

Kaartje en babylijst

Afgelopen week ben ik bezig geweest met een nieuwe babylijst voor de overburen. Voor hun had ik er al een gemaakt voor de jongst en ze wilden er ook graag een voor de oudste. Dus ik ben aan de slag gegaan en dit is het resultaat.



De vlinder vind ik ook erg gelukt (twee vlinders op elkaar met foamtape er tussen).

Woensdag hoorde ik dat mijn nichtje Monica geslaagd was, dus moest ik nog even snel een kaartje voor haar in elkaar zetten. Dit is het resultaat geworden.


Ik vond hem weer erg leuk geworden. Nou dit was het weer voor deze keer. Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en hoop dat het weer ook nog een beetje meewerkt.

Groetjes Dicky      

3 opmerkingen:

  1. O, wat zijn die babylijsten mooi!!!Ik vind dit echt een geweldig idee.
    Je kaart is ook zo leuk, door al die kaarten krijg ik weer leuke ideetjes.

    Een heel fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    Je kaartje heb ik natuurlijk al gezien, Monica vondt hem erg mooi. En de lijst voor Rosanne is heel mooi geworden. De buurtjes zullen er vast blij mee zijn.
    Gezellig weekend en groetjes,
    José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk die babylijst , ook het kaartje is super .
    Heel mooi papier , met die bloemen in vrolijke kleurtjes !
    Nog een heel fijn weekend !
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen