maandag 20 juni 2011

Vaderdag

Omdat het van het weekend zulk slecht weer was heb ik lekker zitten knutselen, want heb nog een hoop te maken de komende tijd. Zaterdag heb ik nog even snel voor vaderdag een labeltje gemaakt.


Hij is eenvoudig, maar ik vond hem wel erg leuk geworden. De man van mijn nichtje die in Spanje woont is morgen jarig, dus ook daar voor moest nog een kaartje worden gemaakt. Hiervan ben ik alleen vergeten een foto te maken voor dat ik hem op de bus deed.
Op vaderdag was het hier dubbel feest want we waren ook nog eens 24 jaar getrouwd. Van mijn man kreeg ik, net als de andere jaren een hele mooie bos bloemen.


Hier was ik erg blij mee. De kinderen namen ons mee uit eten naar de Dorpsgek in Maarssen. Dit was erg gezellig en we hebben er heerlijk gegeten. We hadden dus een heel gezellig weekend.
Morgen ga ik weer verder met knutselen want heb nog een hoop te doen. Zaterdag word mijn zoon Marco 20 en zondag viert mijn nichtje Monica haar verjaardag zij wordt 16 dus daar moet ik nog kaartjes voor maken. Zaterdag 2 juli hebben we een 25 jarige bruiloft en daar ben ik ook nog voor bezig. Nog genoeg te doen dus. Het resultaat laat ik zien als het af is.
Groetjes Dicky

3 opmerkingen:

  1. Hoi Dicky,
    Van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag! Mooie bloemen heb je gekregen. En wat een leuk kaartje heb je weer gemaakt. Je bent er maar druk mee.
    groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    Wat worden we oud hé, 24 jaar getrouwd!!!! Mooie bloemen heb je gekregen....
    Je kaartje voor Herman is ook leuk geworden, maar waarom een kaartje voor Herman, hij is toch niet jouw vader??? (hahahaha).
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé gefeliciteerd nog met je trouwdag, allemaal feestelijkheden gehad dus.
    Mooi kaartje en je bos bloemen is ook prachtig.

    Groetjes,
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen