vrijdag 3 juni 2011

Kauwgompotjes

Vandaag weer lekker van het mooie weer genoten, alleen jammer dat die wind niet gaat liggen. Vanavond lekker met mijn gezin en  met José en haar gezin zitten bbq. Ik hoop dat jullie net zo van het mooie weer hebben genoten.
Nou ik heb drie kauwgompotje bewerkt en dit is het resultaat.


Ik ben erg tevreden over het resultaat. Ik heb er nog een paar staan maar die moet ik nog bewerken, maar dit weekend ga ik nog even van de zon genieten als de wind een beetje gaat liggen. Nou prettig weekend allemaal.
Groetjes Dicky

5 opmerkingen:

  1. Nou die mogen er zijn hoor Dicky, ik vind ze echt heel leuk!!
    IK wist niet dat je dit van zo'n potje kon maken, een heel leuk idee.

    Geniet lekker nu kan het nog, groetjes en ook een fijn weekend
    Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Dicky,
    Het was super gezellig met de bbq. Hopelijk volgen er nog vele deze zomer.
    Je potjes had ik al live gezien, maar nogmaals, ze zijn heel erg leuk geworden. Ik zou als ik jou was ook de blikken van Herman bewaren.....
    Geniet lekker van het mooie weer en die wind....die neem je er maar op de koop bij....
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die potjes zijn heel leuk geworden , misschien ga ik dat deze zomer wel eens met de kindjes proberen .
    Geniet nog van het mooie weer en de wind !!!
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Dicky, de potjes zijn leuk geworden! Leuk om daar je kleine spulletjes in te bewaren.
    Gezellige zondag, groetjes, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi!

    Ik zag dat je volger was geworden op mijn blog! Ik ben meteen even bij jou een kijkje gaan nemen! Wat een leuke blog heb je, ik ben meteen ook volger van jou geworden.
    Wat een leuk idee zeg die potjes! Moet ik onthouden.
    Ik zal nog vaker langskomen!

    Groetjes San

    BeantwoordenVerwijderen