zondag 12 juni 2011

Mini fotoboekje

Nu het weer iets kouder is ben ik weer lekker aan het knutselen geslagen. Van mijn vriendin Sylvia kreeg een groot stuk stof om mee te knutselen. Toen ik met de stof thuis kwam begon ik gelijk te peikeren wat ik ermee zou doen. Ik had nog karton liggen en ben gelijk aan de slag gegaan. Het is een kleine versie van het fotoboek geworden, wat ik al een keer heb gemaakt. Het was even om te proberen maar vind hem zelf wel erg leuk geworden.

  
  

Ik weet nog niet welke foto's ik erin ga plakken maar dat komt nog wel.

Vandaag kreeg ik ook nog een hele mooie bos bloemen van mijn zus Cal om mij te bedanken en daar heb ik nog even snel een foto van gemaakt. Ik was hier erg blij mee.


Voor de overburen ben ik nog bezig met een geboortelijst maar die is nog niet helemaal af, maar als hij af is komt hij ook nog op mijn blog te staan. Ik wens iedereen een fijn pinksterweekend en hoop dat de zon zich de komende dag ook nog even laat zien.
Groetjes Dicky
          

4 opmerkingen:

  1. Wat heb je de stof mooi gebruikt, het fotoboekje is nu al zo mooi.
    De bos bloemen is pinksterwaardig, mooi om van te genieten deze dagen en de zon is er volop.

    Een heel fijn weekend,
    ♥Eefie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi fotoboekje , de stof geeft het extra klasse !!
    Nog een fijn weekend en geniet van het mooie weer .
    Groetjes Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Dicky,
    Ik had je boekje natuurlijk al gezien, maar nog niet dat je hem zo mooi versierd had. Super leuk hoor. Ik weet denk ik ook al wel wat ik met de stof van Syl ga doen!!!!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. PS. de bloemen van Cal zijn ook mooi....Waar heb je ze voor gekregen?

    BeantwoordenVerwijderen